Güzel Bir Dua - Duamızı Yapalım



Allah’ım! 
Verdiğin nimetin yok olup gitmesinden, lutfettiğin afiyetin bozulmasından, ansızın vereceğin cezadan ve Senin gazabını üzerime çekecek her şeyden Sana sığınırım. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! 
Seni anmak, Sana şükretmek ve Sana güzelce kulluk etmekte bana yardım et. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Ey Allah’ım! 
Kötü ahlaklı olmaktan, kötü işler yapmaktan ve yanlış inançlara sapmaktan Sana sığınırım. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! 
Kederden ve üzüntüden, acizlikten, tembellikten, cimrilikten, korkaklıktan, borç yükünden ve insanların kahrından Sana sığınırım. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! 
Beni iyilik işledikleri zaman sevinen, kötülük yaptıkları zaman bağışlanma dileyen kullarından eyle. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! 
Dinimi güzelce yaşat ki o benim güvencemdir. Dünyamı düzelt ki o benim geçim kaynağımdır. Ahiretimi hazırla ki o benim son durağımdır. (…) 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Rabbim! 
Beni, Sana çok şükreden, Seni çok zikreden, Senden çok korkan, Sana itaat eden, Sana saygı gösteren, Sana yönelen kimse yap. (…) Hz. Muhammed (s.a.s.)

Ey kalpleri hâlden hâle çeviren Allah’ım, kalbimi dinin üzere sabit kıl. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

(…) Allah’ım! Senden dinim, dünyam, aile fertlerim ve malım hakkında af ve afiyet dilerim. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! Kendimi Sana teslim ettim. Yüzümü Sana çevirdim. İşimi Sana ısmarladım. (…) Senden başka sığınak yoktur. İndirdiğin kitaba ve gönderdiğin peygambere inandım. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! 
Senin iznin ve yardımınla sabahladık ve akşamladık. Yine Senin izin ve yardımınla yaşar ve ölürüz. Sonunda dönüş yalnız Sanadır. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! 
Sana teslim olan bir kalp, doğru sözlü bir dil, dosdoğru bir ahlak istiyorum. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! 
Kalplerimizi birleştir, aramızı düzelt. Bize kurtuluş yollarını göster. Bizi karanlıklardan aydınlığa çıkar. Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! 
(Haktan) ayrılmaktan, iki yüzlülükten ve kötü ahlaktan Sana sığınırım. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! 
Senden bütün hayırlı işlerde sebat etmeyi ve doğruda kararlı olmayı istiyorum 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! Yaratılışımı güzelleştirdiğin gibi ahlakımı da güzelleştir. Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım! 
Hataya düşmekten veya (başkasını) hataya düşürmekten, zulmetmekten veya zulme uğramaktan, cahillik etmekten veya cahillikle karşılaşmaktan Sana sığınırım. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Allah’ım, Senden Seni sevmeyi, Seni sevenleri sevmeyi ve Senin sevgine ulaştıran ameli yapmayı isterim. 
Hz. Muhammed (s.a.s.)

Ey, bu eksiksiz davetin ve kılınan namazın sahibi Allah’ım! Muhammed (s.a.s.)’e vesileyi ve fazileti ver. Onu, vaat ettiğin “makam-ı mahmud”a eriştir.

Allah’ım! Okuduğum Kur’an’ın sevabını Peygamber Efendimiz’in ruhuna ulaştır. Ve onun kardeşleri olan bütün peygamberlerin ruhlarına ulaştır.

Allah’ım! Peygamberin Muhammed (s.a.s.)’in Sana sığındığı şeylerden biz de Sana sığınıyoruz.

Allah’ım! 
Biz, peygamberin Muhammed (s.a.s.)’in Senden istediği hayırlı şeyleri istiyoruz.




Share this video :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Hak Yolumuz İslam - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger