Hadra Yagmurları _ Dursun Ali Erzincanlı




Hadra Yagmurları

İkindinin ıslandığını da gördü bu gözler

Yeşil kubbenin gözlerdeki ikramı devam ederken ,

Vakit ikindiye vurur Medine’de

Nakşi Şeyhinin dergâhında sessizlik yudumlanır

Buhara pilavına katılan parça etler zamana düşülmüş veli notu gibidir

Zekeriya Efendi; kemik yok adeta bir et yığını

Sanılır ki kar taneleri bu yüzden almıştır rengini

Gözüm Zekeriya Efendi de ,kalbim uyuyan çocuk gibi

Ve kulağım ezanda

Mescidi Nebevi’de cemaata yetişmek

Aşina vakitlere , garip vakit girmesin diye ve vakitsiz kararan hava

Önce derinden ,sonra göklerinden yere inen gürültü

Semayı bir el tutup yırtıyor, evet yırtıyor gibi

Bir başka yerde olsa korku beni yoğurur, ruhumun kemikleri kırılır gibi olur

Ama bir an nerde olduğumu düşündüm , burası Sevgili’nin yurdu

Bütün şehirler toplansa bir beden olsa, bu şehir o bedenin latif kalbi olurdu…

Kalbimde bir serinlik, rahatlama ve güven

Ne olursa olsun dedik, nasılsa O’na yakın

O ki kainatın gözbebeği ve sevgilisi Hakkın

Sonra yağmur , bardaktan boşalırcasına değil, semadan boşalırcasına

Ama cemaat;

Vakit yaklaştıkça yaklaştı, yağmur dursun demedik, hatta dedik ki :

“Islanıyorsa şu an gözbebeği Medine biz niye ıslanmayalım, bu endişe de niye?”

Ceylanın gözlerine hatırlatan seccadem bir taç gibi başımda

Gözyaşıyla ıslatmak nasip olmadı ama, ıslansın diye Medine yağmurlarında

Kendimi attım Şeyh dergahından, yeryüzünün ne latif kalbi olan Medine’nin kucağına…

Ve yürüdüm,ıslandım, yürüdüm ve ıslandım…

Yol boyunca Andelibi Zişan efendimizi andım…

Medine sokaklarında yürüyüpte bir an nerdeyim derseniz

Aklınıza ilk gelen Yeşil Kubbe oluyor

Ve annesini arayan çocuk yüreği gibi gözleriniz O’nu arıyor !

Çok şükür yetiştim zamanında davete

Medine’nin saçları ıslanırken yağmurda

O yağmurdan nasip almış seccadem hala o yağmurların kokusunu taşıyor

Kıldığım namazlarda secdeye uzanınca Medine yağmurları alnımdan öpüyor.




Dursun Ali Erzincanlı

Share this video :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Hak Yolumuz İslam - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger